Wtorek, 15 października 2019
Regulamin
Twój koszyk
0.00 zł
  • Discovering history from the beginning of the 18th century to 1939 - part 2

    Cena detaliczna: 68.50 zł
    Rabat: 78%
    Nasza cena: 15.00 zł
    do koszyka
  • Poznajemy przeszłość - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 29.25 zł
    do koszyka
  • Ziemia i ludzie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.00 zł
    do koszyka
  • Teraz historia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 29.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 26.10 zł
    do koszyka
  • Wiedza o społeczeństwie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 31.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 27.90 zł
    do koszyka
  • Teraz geografia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 26.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 23.85 zł
    do koszyka
  • Earth and people - podręcznik dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 43.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 38.70 zł
    do koszyka
  • Exploring the past since 1918 - podręcznik historii dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 53.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 47.70 zł
    do koszyka
  • Earth and people. Geography 1 - zeszyt zadań dla klas dwujęzycznych w gimnazjum

    Cena detaliczna: 33.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.90 zł
    do koszyka
> oferta wydawnicza > oddziały dwujęzyczne > geografia
On the Vistula banks – fieldwork in bilingual education

On the Vistula banks – fieldwork in bilingual education

red. Karl Donert, Przemysław Charzyński, Zbigniew Podgórski
ISBN: 978-83-7443-182-8
Format: 145 x 205 mm
Liczba stron: 124
Cena detaliczna: 16.67 zł
Rabat: 10%
Nasza cena: 15.00 zł
spis treści 
Opis książki:

Publikacja zawiera referaty z warsztatów „On the Vistula banks - fieldwork in bilingual education” oraz wiele innych metodycznych propozycji, które znacznie ułatwią nauczycielowi geografii i historii przeprowadzenie zajęć w klasie dwujęzycznej.

Polska jest jedynym krajem spośród najważniejszych państw Unii Europejskiej, który nie posiada na swoim terytorium reaktorów jądrowych.
Czy Twoim zdaniem Polska powinna zbudować własną elektrownię atomową?
tak
nie
Copyright © SOP Oświatowiec Toruń 2019