Czwartek, 18 lipca 2019
Regulamin
Twój koszyk
0.00 zł
  • Discovering history from the beginning of the 18th century to 1939 - part 2

    Cena detaliczna: 68.50 zł
    Rabat: 78%
    Nasza cena: 15.00 zł
    do koszyka
  • Poznajemy przeszłość - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 29.25 zł
    do koszyka
  • Ziemia i ludzie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.00 zł
    do koszyka
  • Teraz historia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 29.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 26.10 zł
    do koszyka
  • Wiedza o społeczeństwie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 31.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 27.90 zł
    do koszyka
  • Teraz geografia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 26.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 23.85 zł
    do koszyka
  • Earth and people - podręcznik dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 43.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 38.70 zł
    do koszyka
  • Exploring the past since 1918 - podręcznik historii dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 53.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 47.70 zł
    do koszyka
  • Earth and people. Geography 1 - zeszyt zadań dla klas dwujęzycznych w gimnazjum

    Cena detaliczna: 33.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.90 zł
    do koszyka
> oferta metodyczna > liceum i technikum > historia
Program nauczania historii dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony

Program nauczania historii dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony

Zofia T. Kozłowska, Irena Unger, Piotr Unger, Stanisław Zając
Numer dopuszczenia MEN: DKOS -5002-25/03.
Format: 160 x 230 mm
Liczba stron: 64
Klasa: I - III
do pobrania 
Opis książki:

Wiodącym celem edukacyjnym programu jest pogłębienie wiedzy historycznej oraz umiejętności uzyskanych w toku wcześniejszej edukacji.
Układ treści jest podporządkowany konstrukcji podstaw programowych dla obydwu zakresów kształcenia. Dlatego przyjęty został układ chronologiczno-problemowy, który pozwala na pokazanie przeszłości w horyzoncie światowym, europejskim, polskim i regionalnym.
Autorzy starali się stworzyć optymalne warunki dla inicjatywy nauczycieli w planowaniu czasu przeznaczonego na realizację poszczególnych jednostek tematycznych oraz w ustalaniu hierarchii i selekcji wydarzeń niezbędnych dla zrozumienia procesu dziejowego

Polska jest jedynym krajem spośród najważniejszych państw Unii Europejskiej, który nie posiada na swoim terytorium reaktorów jądrowych.
Czy Twoim zdaniem Polska powinna zbudować własną elektrownię atomową?
tak
nie
Copyright © SOP Oświatowiec Toruń 2019