Wtorek, 15 października 2019
Regulamin
Twój koszyk
0.00 zł
  • Discovering history from the beginning of the 18th century to 1939 - part 2

    Cena detaliczna: 68.50 zł
    Rabat: 78%
    Nasza cena: 15.00 zł
    do koszyka
  • Poznajemy przeszłość - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 29.25 zł
    do koszyka
  • Ziemia i ludzie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.00 zł
    do koszyka
  • Teraz historia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 29.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 26.10 zł
    do koszyka
  • Wiedza o społeczeństwie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 31.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 27.90 zł
    do koszyka
  • Teraz geografia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 26.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 23.85 zł
    do koszyka
  • Earth and people - podręcznik dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 43.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 38.70 zł
    do koszyka
  • Exploring the past since 1918 - podręcznik historii dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 53.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 47.70 zł
    do koszyka
  • Earth and people. Geography 1 - zeszyt zadań dla klas dwujęzycznych w gimnazjum

    Cena detaliczna: 33.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.90 zł
    do koszyka
> oferta szkoleniowa > toruńskie spotkania dydaktyczne > 2012
Toruńskie Spotkania Dydaktyczne - tom IX

Toruńskie Spotkania Dydaktyczne - tom IX

Wizualizacje historii

pod red. Stanisława Roszaka, Małgorzaty Strzeleckiej i Agnieszki Wieczorek
Format: 172 x 237 mm
spis treści 
karta produktu 
program 
Opis książki:

Wiek XXI - zdaniem wielu metodologów - będzie stuleciem historii wizualnej, wypierającej historię słowną, pisaną. Obraz od zawsze był elementem przekazu o przeszłości. Występował w różnych funkcjach w narracji historyka - jako nośnik informacji, przekaz wartości estetycznych, ilustracja dla słowa. W dydaktyce historii różnorodne funkcje i znaczenia przekazu wizualnego od wielu lat są przedmiotem analiz i dyskusji. Media wizualne są coraz szerzej wykorzystywane w praktyce szkolnej. 

IX Toruńskie Spotkania Dydaktyczne podejmują dyskusję na temat przekazu wizualnego historii i w historii, czyli nt. różnych form prezentacji dziejów w teatrze, filmie, a także nt. mediów i multimediów edukacyjnych, rekonstrukcji, inscenizacji, symulacji i gier.

 

Wybrane prezentacje z Konferencji:

1. Wizualizacja w pozaszkolnej edukacji historycznej - Łukasz Michalski, Biuro Edukacji Publicznej IPN pobierz

2. Wizualizacja czasu i przestrzeni historycznej - Krzysztof Narojczyk, UWM Olsztyn pobierz

Polska jest jedynym krajem spośród najważniejszych państw Unii Europejskiej, który nie posiada na swoim terytorium reaktorów jądrowych.
Czy Twoim zdaniem Polska powinna zbudować własną elektrownię atomową?
tak
nie
Copyright © SOP Oświatowiec Toruń 2019