Środa, 24 lipca 2019
Regulamin
Twój koszyk
0.00 zł
  • Discovering history from the beginning of the 18th century to 1939 - part 2

    Cena detaliczna: 68.50 zł
    Rabat: 78%
    Nasza cena: 15.00 zł
    do koszyka
  • Poznajemy przeszłość - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 29.25 zł
    do koszyka
  • Ziemia i ludzie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.00 zł
    do koszyka
  • Teraz historia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 29.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 26.10 zł
    do koszyka
  • Wiedza o społeczeństwie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 31.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 27.90 zł
    do koszyka
  • Teraz geografia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 26.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 23.85 zł
    do koszyka
  • Earth and people - podręcznik dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 43.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 38.70 zł
    do koszyka
  • Exploring the past since 1918 - podręcznik historii dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 53.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 47.70 zł
    do koszyka
  • Earth and people. Geography 1 - zeszyt zadań dla klas dwujęzycznych w gimnazjum

    Cena detaliczna: 33.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.90 zł
    do koszyka
> oferta metodyczna> wersja elektroniczna
do nowej podstawy programowej
Poznajemy przeszłość. Historia 1 - przewodnik metodyczny dla nauczyciela gimnazjum z płytą CD

Poznajemy przeszłość. Historia 1 - przewodnik metodyczny dla nauczyciela gimnazjum z płytą CD

Lech Moryksiewicz, Maria Pacholska
Format: 147 x 205 mm
Liczba stron: 80
Klasa: I
do pobrania 
Opis książki:

Przewodnik metodyczny zawiera:

  • roczny plan dydaktyczny
  • wybrane scenariusze lekcji
  • przedmiotowy system oceniania
  • test diagnozujący osiągnięcia ucznia po szkole podstawowej
  • propozycje projektów dydaktycznych do pracy z uczniami.
Polska jest jedynym krajem spośród najważniejszych państw Unii Europejskiej, który nie posiada na swoim terytorium reaktorów jądrowych.
Czy Twoim zdaniem Polska powinna zbudować własną elektrownię atomową?
tak
nie
Copyright © SOP Oświatowiec Toruń 2019