Środa, 24 lipca 2019
Regulamin
Twój koszyk
0.00 zł
  • Discovering history from the beginning of the 18th century to 1939 - part 2

    Cena detaliczna: 68.50 zł
    Rabat: 78%
    Nasza cena: 15.00 zł
    do koszyka
  • Poznajemy przeszłość - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 29.25 zł
    do koszyka
  • Ziemia i ludzie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.00 zł
    do koszyka
  • Teraz historia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 29.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 26.10 zł
    do koszyka
  • Wiedza o społeczeństwie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 31.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 27.90 zł
    do koszyka
  • Teraz geografia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 26.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 23.85 zł
    do koszyka
  • Earth and people - podręcznik dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 43.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 38.70 zł
    do koszyka
  • Exploring the past since 1918 - podręcznik historii dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 53.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 47.70 zł
    do koszyka
  • Earth and people. Geography 1 - zeszyt zadań dla klas dwujęzycznych w gimnazjum

    Cena detaliczna: 33.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.90 zł
    do koszyka
> oferta metodyczna > gimnazjum > historia
do nowej podstawy programowej
Poznajemy przeszłość - program nauczania historii w gimnazjum

Poznajemy przeszłość - program nauczania historii w gimnazjum

Stanisław Zając
Format: 160 x 230 mm
Liczba stron: 64
Klasa: I - III
do pobrania 
Opis książki:

Program nauczania został opracowany w oparciu o cele edukacyjne zawarte w Podstawie programowej.

W programie uwzględniono:

  • materiał nauczania (materiał podstawowy + propozycje tematów powtórzeniowych)
  • procedury osiagania celów edukacyjnych (w tym metody i techniki nauczania)
  • przewidywane osiągnięcia absolwenta gimnazjum,
  • propozycję zasad i kryteriów oceniania osiągnięć ucznia.
     
Polska jest jedynym krajem spośród najważniejszych państw Unii Europejskiej, który nie posiada na swoim terytorium reaktorów jądrowych.
Czy Twoim zdaniem Polska powinna zbudować własną elektrownię atomową?
tak
nie
Copyright © SOP Oświatowiec Toruń 2019