Sobota, 16 grudnia 2017
Regulamin
Twój koszyk
0.00 zł
  • Discovering history from the beginning of the 18th century to 1939 - part 2

    Cena detaliczna: 68.50 zł
    Rabat: 80%
    Nasza cena: 13.70 zł
    do koszyka
  • Poznajemy przeszłość - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 32.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 29.25 zł
    do koszyka
  • Ziemia i ludzie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 31.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 28.35 zł
    do koszyka
  • Teraz historia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 28.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 25.20 zł
    do koszyka
  • Wiedza o społeczeństwie - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 31.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 27.90 zł
    do koszyka
  • Teraz geografia - podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej, zakres podstawowy

    Cena detaliczna: 26.50 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 23.85 zł
    do koszyka
  • Earth and people - podręcznik dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 42.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 37.80 zł
    do koszyka
  • Exploring the past since 1918 - podręcznik historii dla klas dwujęzycznych LO

    Cena detaliczna: 53.00 zł
    Rabat: 10%
    Nasza cena: 47.70 zł
    do koszyka
  • Earth and people. Geography 1 - zeszyt zadań dla klas dwujęzycznych w gimnazjum

    Cena detaliczna: 33.22 zł
    Rabat: 9%
    Nasza cena: 29.90 zł
    do koszyka
> oferta szkoleniowa > centrum - geografia > tematyka warsztatów

Tematyka warsztatów

  1. Kształcenie geograficzne w świetle wymagań nowej podstawy programowej. 
     
  2. Osiągnięcia ucznia w klasie pierwszej gimnazjum na tle nowych wymagań edukacyjnych. 
     
  3. Planowanie procesu dydaktycznego w gimnazjum w oparciu o nową podstawę programową. 
     
  4. Przygotowanie i realizacja zajęć terenowych w gimnazjum po reformie programowej. 
     
  5. Kryterialne ocenianie wiedzy geograficznej ucznia gimnazjum – sprawdzanie prac konkursowych.
     
  6. Sprawdzanie wiedzy i umiejętności geograficznych ucznia na egzaminie gimnazjalnym.
     
  7. Kształcenie umiejętności geograficznych w gimnazjum w oparciu o plan wynikowy.
     
  8. Metody aktywizujące w nauczaniu geografii w gimnazjum.
     
  9. Mind mapping w przygotowaniu ucznia do egzaminu z geografii.
     
  10. Wskaźniki, mierniki i inne terminy w zadaniach geograficznych.
     
  11. Zadania maturalne z geografii z wykorzystaniem źródeł informacji.
     
  12. Plan dydaktyczno-wynikowy w nauczaniu geografii – zasady konstrukcji i stosowania w pracy.
     
  13. Wykorzystanie źródeł informacji geograficznej na lekcji geografii.
     
  14. Problemy etyczne wynikające ze zróżnicowanego rozwoju gospodarczego państw świata.
     
  15. Geografia a przedsiębiorczość – rola edukacji geograficznej w rozpoznawaniu rynku pracy.
     
  16. Treści nauczania rolnictwa w edukacji geograficznej.
     
  17. Euroregiony i związki bliźniacze jako elementy aktywnej polityki regionalnej.
     
  18. Edukacja ekologiczna w kształceniu geograficznym.
     
  19. Edukacja europejska w kształceniu geograficznym.
     
  20. Integracja z Unią Europejską. Stan i perspektywy rozwoju Unii Europejskiej.
     
  21. Przygotowanie ucznia do egzaminów zewnętrznych z geografii – praca ze standardami egzaminacyjnymi.
     
  22. Diagnozowanie osiągnięć szkolnych ucznia z geografii.
     
  23. Globalizacja – jej aspekt przestrzenny i środowiskowy.
     
  24. Próbna matura z geografii – analiza.
     
  25. Praca ucznia ze standardami egzaminacyjnymi w czasie przygotowań do matury z geografii.
     
  26. Diagnoza osiągnięć szkolnych ucznia przed egzaminem maturalnym z geografii.
     
  27. Geografia społeczno-ekonomiczna w zadaniach maturalnych.
     
  28. Geografia Polski w szkole ponadgimnazjalnej.
     
  29. Jak przygotować ucznia do Olimpiady Geograficznej.
Polska jest jedynym krajem spośród najważniejszych państw Unii Europejskiej, który nie posiada na swoim terytorium reaktorów jądrowych.
Czy Twoim zdaniem Polska powinna zbudować własną elektrownię atomową?
tak
nie
Copyright © SOP Oświatowiec Toruń 2017